منتديات الحقيقة


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حبيبي الأولاني كان بلطجي وصايع ومنحرف

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كامل الجبوري
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر البرج الغربي : العقرب الأبراج الصينية : الفأر
عدد المساهمات : 152
نقاط : 31019
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 05/11/1960
تاريخ التسجيل : 29/12/2010
العمر : 58
الاوسمة : عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: حبيبي الأولاني كان بلطجي وصايع ومنحرف    الإثنين يناير 03, 2011 6:18 pm


code][flash][url=https://servimg.com/image_preview.php?i=5&u=16035637][/url


لما كنت باشوفه كان قلبي يدق
وتحصل لي حاجات غريبة
مي عز الدين: حبيبي الأولاني كان بلطجي وصايع ومنحرف 2010
وصفت الفنانة مي عز الدين حبيبها الاول بأنه بلطجي وصايع ومنحرف وقالت ان هذه الصفات هي التي اعجبتها فيه... قالت مي على مدونتها الخاصة: "النهاردة هحكيلكم علي حاجة جديدة هتستغربوا منها وقليل قوي لما احكي عنها بس عشان انا بحبكم لازم أقولكم عن أول دقة حب في قلبي.. انا عارفة إنكم هتضحكوا وتستغربوا وتقولوا كل ده يطلع منك يا مي؟ بس اعمل ايه في قلبي؟".
واضافت تقول "أول مرة أحس بحلاوة الحب كنت في أولي إعدادي وكان زميلي في المدرسة وأكبر مني بسنتين كنت بأموت فيه، لما كنت باشوفه كان قلبي يدق وتحصل لي حاجات غريبة اول مرة عرفته فيها لما كنت ضابطة في المدرسة في نفس الدور اللي كان فصله فيه هو كان بلطجي ومتشرد وده كان اكتر حاجة شداني فيه".
وتقول عز الدين "كانت حكاياته وقصص شقاوته بينضرب بيها المثل كان مثال للتلميذ اللي بايع القضية خالص كان مشاغب على طول وكل يوم والتاني بيعمل مصيبة إما تزويغ او ينط من علي السور او يضرب زمايله او يتمسك في المدرسة اللي قصادنا ومرة عمل حاجة غلط وشفته رحت مسكاه عشان أسلمه لناظرة المدرسة اتكلمت معاه عجبتني طريقته في الكلام كان شقي وروش قوي بدأت أزوغ ساعات من الحصة واقف اتكلم معاه في الكوريدور وبعدين تمسكني المدرسة وابتدأ حالي يتدهور وشالوا مني الرتبة بتاعة الظابط يعني خلاني اقول بعلو الصوت الحب بهدلة.. وفضلت أحبه لحد ما طلعت من المدرسة وسافرت للإمارات".
تقول مي "هي ده اول قصة حب في حياتي صحيح كان وهم وغير ناضج ومشاعري فيها كانت ساذجة وبضحك قوي علي الذكريات دي بس ده اكد لي إن أهم حاجة في الحب الاختيار الصحيح والتفاهم المتبادل ومش شرط أن يكون في المرة الأولى لكن ممكن ميحصلش إلا في المرة الخامسة والسادسة لأن ساعات يكون الاختيار غلط وفي الاخر نكتشف أن الحب تحول إلى كراهية أو رغبة في الإمتلاك فقط"
[
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://thetruth.actieforum.com
 
حبيبي الأولاني كان بلطجي وصايع ومنحرف
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الحقيقة :: قسم المقالات :: الحقيقة فنية-
انتقل الى: